Filosofi

Organisationer består af mennesker, som har deres personlighed med på arbejde – hver dag.

At dyrke den menneskelige faktor som en del af ledelsesopgaven er ikke “blødt”. Man skal evne at håndtere de interessemodsætninger, der bor i alle organisationer. Man skal arbejde systematisk med ledelsens kvalitet og med at sammensætte ledelseshold, der udnytter styrkerne hos de enkelte medlemmer. Man skal gribe ind, når der bliver brugt for meget energi på ting, der ikke er vigtige. Og man skal udnytte det faktum, at vi allesammen gerne vil værdsættes og bidrage til noget meningsfyldt. Alt sammen fordi det betaler sig for resultatskabelsen.

In most organizations nearly everyone is doing a second job no one is paying them for—namely, covering their weaknesses, trying to look their best, and managing other people’s impressions of them. There may be no greater waste of a company’s resources. – Kegan & Lahey, 2016

Jeg arbejder kun med ledergrupper, hvis gruppens leder tager ejerskab til forløbet og oprigtigt ønsker at få noget ud af det. Ellers tror jeg simpelthen ikke på, at det virker.

Al individuel sparring og coaching foregår i fortrolighed. Jeg namedropper ikke, og jeg bruger dig ikke som case overfor min næste kunde. Ikke fordi vi taler om noget farligt eller hemmeligt – men fordi du ejer dine oplevelser, og du skal selv bestemme, hvem du vil dele dem med.